Philipalbertsen313@gmail.com

Status
Not open for further replies.

Philipalbertsen

New Member
Member
Hej jeg hedder
Philip Mit Mc Navn er Philipalbertsen
Elsker servern
Alder 12
Er Ultra Premium
Har spillet minecraft 2 år
Elsker minecraft har haft en server
Elsker af hjælpe folk vil få folk til af have en god. Tone i chat
Bliver ikke sur hvis jeg ikke bliver hjælper men hved jeg ikke bliver det men øv altså Ja Eller Nej :D :cry:
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Der står ikke tydeligt hvad du vil ansøge om. Dernæst er den langt fra fyldsgørende. Til sidst giver den sidste sætning ingen mening for mig. Prøv igen.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Philip har nogen ting og sige :)
jeg synes du bliver for hurtigt sur, f.eks hvis man dræber dig, så har du det med at bande en del og blive meget sur:) lidt en skidt ting hvis man vil være helper :) selvfølgelig kan man blive sur, det gør jeg også selv :)

Og den anden ting er at jeg har endnu ikke set dig hjælpe nogen endnu :) har selv hjulpet dig en del :)

Men min mening og holdning skal jeg se en ændring på spillet før jeg mener du klar men nu det op til defterdar og admin teamet :) men fra mig er det afvist :)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Den er ansøgning er 100% afvist fra min side af, fordi du offentligt spørger om nogen vil hjælpe dig med at lave en server... du spammede det også en del gange så jeg valgte at give dig mute i en halvtimes tid. så laver du din f om hele tiden for at få en til at ringe dig op. så jeg mener ikke du er værdi nok til det overhovedet. Men jeg lader def vælge :) men herfra blankt afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top