Anmodning om Helper

CarloCool

New Member
Member
Hej BlueCraft staff members!
Mit navn er CarloCool og jeg vil gerne ansøge som Helper på servereren fordi jeg selv mener at jeg har massere at byde på nu da jeg møder aldersbegrænsningen, Som sagt er jeg nu 13 år gammel siden 12/5/2014.

For det første har jeg allerede massere af erfaring some Helper/Moderator fordi jeg engang har været Helper på BlueCraft(Dengang PT-Hosting) før hvor jeg så blev demotet fordi jeg havde løjet om min alder (sorry :oops: :cry:).

Jeg går ind for en ordentlig tone på serveren og at alle opfører sig i det mindste som en over 10, for det andet har jeg rigtig god erfaring med bygning og er et meget kreativt menneske der ville være rigtig glad for at arbejde med BlueCraft staff teamet.

Praktisk;

Alder: 13

IRL navn: Eigil

IGN: CarloCool


Lidt om mig selv: Jeg er et meget kreativt menneske der elsker at bygge fede baser med mine venner på skype, jeg er ved at lære mig selv HTML. For tiden arbejder jeg min røv af for at få købt en ny computer!

Kh CarloCool, Eigil
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Hej Eigil.
For det første skal det lige siges jeg har ikke kendt dig særlig længe endnu :) men du virker flink nok :)

At du har været helper på den tidligere bluecraft er ikke så vigtigt i en ansøgning (ifølge mig) men det fint nok, men den der med at du har haft løjet om din alder er sgu ikk god du men det burde være en lektie du har lært af nu :) men nok om det vil gerne holde øje med dig ingame i noget tid før jeg mener du egnet, altså med hvordan du er sprogs-mæssigt(staves) og hvor meget du hjælper :)

det med den gode tone er en god indstilling men vil ikke håbe du mener med folk skal skrive bedre end en ti årig :) for det er ikke alle der er lige gode så stavning er ikke det man skal rette meget på da der kan være ordblindhed indblandet i det :) så ikke rettelse men god tone og ikke grimme ord det okay :)

Men synes der mangler lidt om hvad du ved f.eks med plugins altså lidt mere fylde på. :)
Men ellers lyder det sgu okay :) vi må se an på det og se hvad de højere staff medlemmer synes :)
du ku' jo altid starte med første ranks helper :)

Hilsen (Helper**)Mini_Ralle
 

CarloCool

New Member
Member
Det med hvordan de skriver har intet at gøre med stavning/grammatik, mere om at folk ikke skal kalde hinanden for "fucking ludere" osv.

De med at jeg har løjet har jeg taget ved lære af og vil ikke gøre igen.

Og hvad er Helper ranks for noget? :p

Tak for responsen! :D
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
iorden,. :) og godt

det jeg mener jeg helper ranks er at der er tre forskellige helpers på serveren.
1. Helper = kan ikke rigtig noget, men er valgt til at holde orden og så ligge ting op på forum :)
2. Helper* = kan tempbanne, kick og mute, de skal stadig ligge de fleste ting op på forum som virkelig skal tages hånd over. :)
3. Helper** = ban, tempban, kick, mute ovs. det er den rank hvor højere staff's virkelig stoler på dig. Man skal stadig ligge store sager op på forum, og en ting man altid skal huske når højere staff's har brug for hjælp er det en virkelig god ting og lytte efter til :p

bare lige en prioritering til dit spørgsmål om helpers :)

så lidt :)

- Mini_Ralle
 
Top