Ansøgning 2 Fra Samuel-010779

010779

New Member
Member
Hej jeg hedder 010779 og IRL hedder jeg Samuel Thorup Nukannuaq Efraimsen. Jeg er 11 ÅR gammel og spiller meget MineCraft. Jeg spiller mest på jeres server, for jeg ikke har andet server som jeg kan spille på.

Jeg er meget glad, positiv dreng, men bliver lidt sur på nogen. Jeg spillede MineCraft i 1 år. Jeg spiller på jeres server i CA. 5 måneder.

Jeg vil lave parkour bane, templer osv. På Free Build. Jeg vil bygge sammen med mine venner i Free Build. Jeg tænker tit på at købe Premium, men jeg mangler bare konto. Jeg spiller næsten ingen andet end MineCraft. Jeg har ALTID tænkt og blive noget i BluECraft men så kom der Premiums så kunne jeg ikke købe/Ansøg om Premium. så laver jeg bare denne ansøgning.

I min fritid spiller jeg fodbold i B52 og jeg spiller der. men når jeg ikke skal spiller eller træne så spiller jeg Mc. eller besøger venner/familie. Jeg spiller mest MC. Og fodbold. Jeg kender FakeBomberAli,Make_craft og Ashtonvinding Irl. Jeg gåt i B52 sammen Ashtonvinding.

Jeg håber i accepter denne ansøgning
. :roll:
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Da det er betragtet som spam, og du har overskredet grænsen for antal sendte ansøgninger, så kan du betragte dig selv som afvist.
 
Top