Afvist Ansøgning Helper, Missefam

Status
Not open for further replies.

Frederik Aslak

New Member
Member
Navn: Frederik Aslak
Brugernavn: Missefam
Alder: 14
Beskriv dig selv: Jeg er en dreng på 14 år. Jeg elsker at sidde og lege med elektronik og computere. desuden elsker jeg også at spille computerspil.
Hvor længe har du spillet på serveren: Med /times har jeg spillet inde på serveren i 4 dage og 17 timer i alt. Jeg spiller for det meste inde på serveren nogle timer dagligt.
Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: Jeg kender de basale commands, men med hensyn til plugins kender jeg kun WorldEdit og Factions og sådan nogle som dem. Men er altid åben overfor at sætte mig mere ind i det!
Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har ikke været Helper på nogle serverer, men jeg hjælper altid folk på forskellige serverer hvis der er nogle der har brug for hjælp.
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Jeg har cirka 20-22 timer til rådighed om ugen.
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En Helper skal hjælpe folk hvis de har brug for hjælp, og holde serveren fri for hackere og cheatere.
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at have mulighed for at hjælpe til hvis der er noget galt, og måske have mulighed for at banne nogle hvis de gør noget de ikke må.
Har du Skype/Discord: Ja jeg har Discord, og er allerede medlem af jeres Discord-server, men jeg har ikke Skype. Min Discord er Missefam#9707
 
Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.
Top