Ansøgning - Helper.

mads113

New Member
Member
Navn: Mads lind kristensen.

Minecraftnavn: mads113

Alder: 14

Onlinetid: Siden 2 maj 2013.

Beskrivelse: Hej BlueCraft :) Jeg er altid klar på nye udfordringer og bryder mig ikke om dem som mobber hinanden. Jeg vil gøre mit bedste for at chatten kan holdes i en ordentlig tone så alle kan have det hyggeligt på serveren. så er der jo lige det med plugins det er jeg også pæn god til kender såsom disse plugins. (essentials, faction, mcmmo, groupmanager, citizens mobarena) og mange flere hvis der skulle være nogen plugins som jeg ikke kender så bruger jeg youtube :)

Grunden til at jeg ville være helper er at jeg meget gerne ville hjælpe med at holde orden på serveren f.eks: Jaile folk der hacker eller bryder serverens andre regler.
Jeg lover at bruge det med omhu og ikke misbruge det, men jeg skal lige være 100% sikker på jailing reglerne er og hvor lang tid folk skal være der. også fordi at jeg vil hjælpe selve serveren, spillerne og jer

Tak fordi i kigget i min ansøgning :)
Hilsen Mads Lind Kristensen - mads113
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Well.. Du virker overbevisende, men du kunne måske godt have kigget din ansøgning igennem for fejl.
Prøv at skrive en ny ansøgning eller genbrug den gamle, og kigge den grundigt i gennem. Jeg tror sagtens du kan gøre det ;)
 
Top