Ansøgning om Helper - MiserKickUAss

MisterKickUAss

New Member
Member
Hej Bluecraft Staffs.

In-game Navn: MisterKickUAss
Alder: 12
Beskrivelse:
Jeg vil gerne være Helper, fordi jeg kan biddrage med en masse ting. Jeg er altid klar på tasterne til at hjælpe folk, så godt som jeg nu kan. Jeg er altid glad, og kan være med til at holde den gode stemning og den gode tone på serven oppe :D
Jeg har spillet Facion server i meget lang tid, så derfor ved jeg en masse om det, men jeg er ikke så god til plugins, og teknik.
Jeg har også tidligere været helper, på Bluecraft for lang tid siden, og jeg vil gerne prøve igen. I hverdagene har jeg lidt svært ved at komme på server før klokken 4, men om aften er jeg næsten altid klar til at hygge mig på Bluecraft.

SA/ MisterKickUASs
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Start med at læse op på de plugins du selv kan se at vi har ;)
 

MisterKickUAss

New Member
Member
Jeg Kender nu meget mere til fx chestshop, factions og Essentials Economy. Og sådan nogle praktiske ting, som komandoer f.eks /spawn /home /pay <navn> <pris> /m <Navn> <Tekst> osv.
Men alt sådan noget med hvordan man installere, og lavere servers osv fatter jeg stadig ikke. Kan self. også bare henvise til en youtube vidio som de måske fatter bedre end jeg gør=D


sa/ MisterKickUAss
 

sarah36963

New Member
Member
Jeg synes ud fra hvad jeg har set mens jeg har været der at... Du har en god tone lyder forholdsvis moden og har nogenlunde styr på plugins efterhånden

Og ligesom da Mini_Ralle blev helper skal jeg nok ligge en kærlig hånd om ham og lære ham lidt om emnet ''at være helper''

Jeg tror han er klar til en prøve vis det er Def :)


-Sarah
 

MisterKickUAss

New Member
Member
Hejsa Staffs. Ikke for at plage eller noget, men kan jeg få at vide om jeg bliver helper? Jeg har læst op på plugins og ved meget om Faction, mcmmo, Chestshop osv.
Tak på forhånd.
/SA MisterKickUAss
 
Top