Afvist Ansøgning om Helper :)

ahlberg123

New Member
Member
Navn: Jakob Frederik ahlberg.
Minecraft navn: ahlberg123
Alder: 12 år.
Hej Bluecraft jeg kan godt lide at spille på jeres server og jeg spiller tit med mine venner. Jeg tænker at jeg ville være en god Helper fordi at jeg kender alle commands og jeg syntes det er hyggeligt at hjælpe folk jeg hacker ikke fordi det er ikke minecraft at hacke og jeg spiller tit på Bluecraft og hvis der er nogle der skal kickes eller bannes så gør jeg det men kun hvis det er nødvendigt. Jeg håber det er det i leder efter.
Kærlig hilsen Jakob Frederik ahlberg.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
hvis du er forholdsvis ny på serveren, og er gået ligeud fra da du joinede serveren, er du i 1.8 world, altså den store portal, hvis du er gået ind i den, skal du ikke tage dig af det, altså det store slot med huse udenom, hvis det det der er dit /wspawn så er du det rette sted. :) den besked er mere ment til de der spillede på 1.7.10 så ikke noget det omhandler dig :) Så intet at være bekymret for :)
 

ahlberg123

New Member
Member
Hey Ralle jeg er gået ind i factions altså den store portal henne ved survival området skal jeg så tage alle mine ting på mig eller så meget jeg kan have og vente til at det nye map er kommet.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Du har misforstået min kommentar Jakob:)
Ligenu er der to verdener, 1.7.10(gamle) og 1.8(nye). Så jeg mener hvis du spillede i 2014, er der stor sagsynlighed for at du boede i 1.7.10, men er rimelig sikker på du er i 1.8, men btw du har sammen inventory som i 1.7.10 og 1.8, så intet problem, du skal bare sikre dig du bor i 1.8 :)
 

ahlberg123

New Member
Member
Hej ralle
Jeg er i 1.8.1 men til en anden gang skal man så tage sine ting på sig og så vente på at i er færdige med at få det nye map eller hvad skal man.
Kh Jakob
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Vi vil ved alle map resets forklare hvordan man skal forholde sig mht. at gemme ting. Du behøver ikke at bekymre dig om noget, heller ikke ved dette reset; du beholder alle dine ting automatisk fordi du er så ny på serveren.
 
Top