Ansøgning om Helper

Sharn

New Member
Member
Navn: Lukas Bakkemose (Skarnsungen)

Minecraft Brugernavn: Sharn007

Alder: 14 (fylder 15 den 13 august)

Beskrivelse af mig:
Jeg er en 9. klasses elev og bruger det meste af min tid med venner og på computeren. Jeg spiller en del minecraft. jeg har en del erfaring med minecraft og har spillet det i omkring 3 år. Derfor har jeg stor viden på området. Jeg har selv været en stor del af andre servere og ved derfor hvordan man kan tackle forskellige problemer hvis de skulle opstå. Jeg er altid klar på at give en hjælpende hånd hvor der er brug for det og guide spillerne igennem problemer eller misforståelser. jeg har været admin på serveren hazecraft og har derfor en stor kendskab til de forskellige plugins. Jeg går ik til noget i min fritid andet end trænning der hjemme, så har masser af tid til minecraft og har næsten altid mulighed for at komme på serveren hvis der virkelig er brug for det.

Bidragelses forslag:
jeg kan bidrage med hjælp til serverens spillere hvis de har brug for det og hjælpe med at finde en rimmelig besluting til diskutioner, hvis de opstår! Jeg kan også hjælpe med commands hvis der er noget der! Hvis der er noget jeg ikke ved så finder jeg selvfølgelig ud af det asap!

Email: lukas.chr@live.dk
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
accepteret herfra
 
Top