ansøgning om member+

vepa99

New Member
Member
hej.
det er 300badebukser jeg vil være member+ fordi at jeg bliver mobbed osv. og inden jeg skriver hvorfor jeg vil,vil jeg beskrive mig selv mit navn er Benjamin jeg er 10 år jeg er snart 11 år men jeg er 10 nu jeg er lidt dårlig til PvP og jeg er god til mining og elsker at spille minecraft på bluEcraft.dk og jeg kan godt lig fodbold jeg er udenfor meget tidt og nu til vad jeg vil lave i FreeBuild jeg har meget lyst til at bygge en pakour bane og en spleef bane måske kan jeg bygge en piston dør. og sige velkommen til alle nye i severen.


Hilsen. 300badebukser
 

xMimical

Member
Member
Hej til den der nu ser den her ansøgning. Jeg ville være member+ fordi at jeg elsker denne her server. Og jeg elsker FreeBuild Jeg vil bygge fede huse og slotte og parkour. Og sådan någet Og grunden til at jeg ikke gør det på en Singel-Player er fordi at jeg elsker når andre os ser hvad jeg har lavet. Jeg kender Make_Craft irl.
og har set Freebuild ved ham
og det ser fedt ud. så jeg ville os selv prøve. Såårrh Håber i siger ja til min ansøgning det var nico695d der skrev denne
her ansøgning håber i svare ja.
 

xMimical

Member
Member
ansøgning om member+ igen sry

Hey Vem End Jeg Igen Skiriver Til. Øhh Jeg vil Være Member+ Fordi Jeg Elsker Den Her Server Alle fra skolen spiller også på den. Ja Men Nu Er Det Ikk Det Det hanler Om Det Er At jeg Elsker at freebuilde Men Vis jeg bliver member+ ville jeg helt klart spille Mere På Den Her server. Fordi Er Meget Til tyben Factions, raid, pvp og Shops Og det der os en nice det er at nich har en shop med ham det er vildt nice også at der er minigames men de er ikke oppe elders har jeg ikke set det. ja men håber at du/i vil gøre mig member+ Det Var nico695d der skrev vi ses på servern.
 
Top