Ansøgning til helper

Status
Not open for further replies.

peter_xx

New Member
Member
Brugernavn: Peter_xx
Alder: 14
Beskrivelse: Jeg kunne utrolig godt tænke mig at blive helper da jeg har en masse kendskab til plugins. Jeg bruger meget tid på denne server, og det har også gjort at jeg har fået et meget bredt kendskab til folk. Jeg er selv med til at få dæmpet chatten ned til en tone som alle kan li. Jeg føler også jeg har været her inde i noget tid. Og har også forventninger om at jeg skal optage herinde fra.

For nogen måneder siden var jeg admin på en anden rimelig stor dansk server ved navn: Masterminerz. BuyCraft, Plotme, Essentials, Mcmmo, Clearlag: Er nok nogen af dem som jeg vil kunne hjælpe med inde på serveren med mine "styrker vil nok være: CombatLog og simple spleef.
Peter_xx :D
 

poppoping

New Member
Member
Hej!

Jeg bruger lige mine 25 øre. Efter min mening, er det nok ikke det bedste, at nævne andre servere i ens ansøgning.

-poppoping
 

peter_xx

New Member
Member
Hej Def.
Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at blive unbannet. Jeg vil give penge for det. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg bliver beskyldt for xray når jeg intet hack har.
Peter
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Tror du har lidt svært ved det danske sprog, men jeg skal prøve at skære det ud i pap for dig..

Du har indrømmet at din konto er blevet brugt til snyd, i form af xray. Dette jeg har sms, chat og forumindlæg som beviser på.

DEN konto som har snydt, er den som er banned. At du vælger at udlåne din konto til en anden, som snyder i dit navn, det er ikke mit eller vores problem - det er fuldt ud dit.

Hvis du forsat ikke forstår hvorfor din konto, som indrømmet har snydt, er banned, så ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare dig det.

Unban igennem Buycraft:
http://buy.bluecraft.dk/category/26780
 

peter_xx

New Member
Member
Jeg har det fint med jeg ikke bliver helper. Det er bare mest at jeg bliver bannet, når massere af helpere og membere ved jeg ikke har.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Gider du tage dig lidt sammen. Du indrømmer at din "fætter" har brugt din konto til at snyde med. I hvilken dimension skulle din konto så ikke bannes?`

Undlad venligst at donere til unban, da jeg på ingen måde ser dig gavne serveren fremadrettet.
 
Status
Not open for further replies.
Top