Ansøgning til Helper

AKDW

New Member
Member
Brugernavn: AKDW
Alder: 12 år Beskrivelse: Jeg vil gerne være Helper fordi jeg tror det kunne være sjovt at prøve og fordi jeg kan hjælpe mange andre. Jeg synes denne server er meget sej og måske nogen gange spammer nogen eller taler grimt så jeg vil gerne prøve at forhindre det. Jeg ved godt der måske ikke er noget godt ved godt at som Helper skal man tage ansvar over for sine spiller på servern. Jeg synes selv jeg kunne være god og jeg ved godt der er mange andre som gerne vil være Helper men måske bliver jeg heldig og bliver valgt :) Jeg håber jeg bliver det og at i kunne lide mit emne og tror der er en lille chance at jeg bliver det men jeg har da prøvet så måske bliver jeg heldig
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Vi hyrer ikke helpers fordi de synes "at det kunne være sjovt", de har en rolle og den skal de leve op til.
Så forklar venligt hvad du kan bidrage med, ud over at holde chatten "ren". Plugin kendskab osv.
 

AKDW

New Member
Member
Defterdar sagde:
Vi hyrer ikke helpers fordi de synes "at det kunne være sjovt", de har en rolle og den skal de leve op til.
Så forklar venligt hvad du kan bidrage med, ud over at holde chatten "ren". Plugin kendskab osv.
Ikke 'at det kunne være sjovt' jeg mente sådan jeg skulle have dig til at forstå det. Jeg har været det mange gange fxp danmarks 13. bedste server. Min vens server og nogen andre. jeg kan alle mulig kommandoer /temp ban /mute /ban /kick og andre. Jeg er en meget god builder og jeg plejer at lave venner på nye server eller nye som kommer ind på servren meget hurtigt. Jeg er ikke uvenner med nogen.Jeg synes jeg har en rolle og en vigtig rolle :) Og nej undskyld men jeg kan ikke lave plugins :(
 

sarah36963

New Member
Member
Og hvad ville du gøre med chatten lade den køre som den nu er fordi du regner med at det klare de nok selv eller?
 
Top