Ansøgning

Hjaltedv

New Member
Member
ansøger som HELPER




MINECRAFT NAVN:HjalteDV


MIN ALDER: 11


BESKRIVELSE: grunden til jeg gerne vil være helper er endelig fordi jeg gerne vil have min egen serverl Men det må jeg ikke få. Så tænkte jeg HELPER! Det er jo også noget hvor man holder øje med de andre ;) Så det minder lidt. SÅ ønsker ikke det sker for andre

UDDYBELSE
(jeg har engang selv blevet drillet af en af min venner. Jeg var dårlig. For var lige Joined serveren nummer 3 gang jeg var inde og havde det ikke godt.) ønsker ikke det sker for andre


jeg vil selvfølgelig kontakte dig hvis jeg så en hacker. Eller hvis Der er nogen der skriver grimt. eller en spamer så vil jeg skrive stop. Og hvis han/hun ikke stopper så kontakter jeg dig. ;)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Venligst uddyb hvad du kan bidrage med, som helper
 

Hjaltedv

New Member
Member
Defterdar sagde:
Venligst uddyb hvad du kan bidrage med, som helper




UDDYBELSE
(jeg har engang selv blevet drillet af en af mine venner. Jeg var dårlig. For var lige Joined serveren nummer 3 gang jeg var inde og havde det ikke godt.) ønsker ikke det sker for andre


jeg vil selvfølgelig kontakte dig hvis jeg så en hacker. Eller hvis Der er nogen der skriver grimt. eller en spamer så vil jeg skrive stop. Og hvis han/hun ikke stopper så kontakter jeg dig. ;)
 

sarah36963

New Member
Member
Lyder som mig før jeg blev Helper...

(Helpers gotta stop it tho not just pause it)

More Power More Responsibility

Og vis det er Def så kan jeg hjælpe ham videre :?: :p
 
Top