Banned pga fejltagelse.. Den er til defterdar

Status
Not open for further replies.

nerowbrine_nbl

New Member
Member
Hej defterdar jeg blev her til aften Banned for flyhack. Det du tror var flyhack var en form for gm1 aner ikke hvordan jeg kan bevise at det ikke var hack men jeg har på en eller anden måde fået fly på serveren. Hvis du vil have screenshot eller en video så skriv nede i kommentaren og hvordan jeg skal filme det. Håber du kan gøre noget ved det for det er en fantastisk server.

Nerowbrine_nbl
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Det du tror var flyhack var en form for gm1 aner ikke hvordan jeg kan bevise at det ikke var hack

Form for gm1? Enten er man gm1 ellers er man ikke gm1. Gm1 kan kun opmås ved særlig tilladelse fra BluECraft teamet. Tror ikke du skal regne med Defterdar tager dette seriøst.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Kald det flyhack, kald det gm1 - begge dele skal ikke finde sted i Survival.

Det så ikke ud til at være et problem for dig, at dit såkaldte "gm1" var aktiveret for dig. du brugte det lystigt.

Som Matt skriver, så får ingen Gm1 uden nogen grund - specielt ikke dig. Så indrøm din fejl istedet for at pakke det ind på den måde der.

agyW9rx_460sa_v1.gif
 
Senest redigeret af en moderator:

nerowbrine_nbl

New Member
Member
Ja kan da godt indrømme at det var takeløst at flyve fundet og at jeg skulle sige til en admin eller staff at at jeg kunne flyve. Men så langt rakte min forstand tydeligvis ikke i den situation.
Håber jeg kan komme ind på bluecraft snarest.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Desuden, så skulle det være både gm1 og speed 10, eftersom du fløj særdeles hurtigt.

Så spar os venligst for mere sludder og accepter at du er banned for hvad du gjorde.

Tråden er hermed låst.
 
Status
Not open for further replies.
Top