Disse to hacker, mcr02 og Martdk04

Status
Not open for further replies.

CebrailA6(2)

New Member
Member
jtp0Znx.png
Det er ikke i orden at gå igennem døre, det er hack! Ligesom det der skete ved Rasmuse da pc_owner7000 hele tiden gik igennem døren.
 

CebrailA6(2)

New Member
Member
Ikke kun drabte de mig, de lagde lava derinde ved Ekstra Kiste Rum og der hvor de står, der har jeg /f sethome så når jeg går home døre jeg, det er virkelig en grund til at de skal have ban, og da jeg så skrev det "Du gik igennem døren" "Din snyder" svarede de ikke, er det ikke mon fordi de selv ved de har hacket?? Tag nu en alvorlig hånd på denne sag så Def.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Igen, vedhæftede billed beviser intet. Hvis du vil anklage folk for at bryde reglerne, så skal du komme med bedre beviser. evt video.
Forvent ikke at folk bliver straffet på baggrund af et billede og en historie om hvad der er sket. Det kan alle gøre.
 

CebrailA6(2)

New Member
Member
Defterdar det er virkelig lavt det der, at ikke tro på en selvom jeg fortæller sandheden, for fanden jeg ville havde været Helper i serveren, lad en bygger være. Siger du så til mig at du ikke stoler på mig eller er det mig der misforstår?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Okay, se her:

Denne spiller har jeg lige taget i at hacke sig igennem en dør. Venligst ban
sUxjFPL.png


Hvordan vil du agere i denne sag?
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Så må du flytte længere er den ikke? Dette er en pvp servere, ergo vil det sige det tilladt at pvp og dræbe hinanden.
 

CebrailA6(2)

New Member
Member
Og det med min ansøgning Def, der er ikke en "Slet" knap, ellers må du gerne slette alle for mig, så kan jeg lave én og du kan vurder om jeg er klar til at blive Helper eller ej.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Og det med min ansøgning Def, der er ikke en "Slet" knap, ellers må du gerne slette alle for mig, så kan jeg lave én og du kan vurder om jeg er klar til at blive Helper eller ej.
Har allerede vurderet at du ikke er klar... om du bliver det, det kan jeg ikke svare på.
 
Status
Not open for further replies.
Top