Forkortelser og forvekslinger

Status
Not open for further replies.

Eagger

New Member
Member
Tidspunkt: 2 Januar ca. fra 17:21 til lidt før 17:57

Koordinater: Well, det var i chatten. Men vi var først i spawn og så i faction home.

Handling: Jeg kommer ind på serveren for at spille med Nico2498 (Nicoline) og vi skriver lidt sammen i chatten, kl. 17:21 bliver vi begge kicket med den grund at vi skal "Styre sproget" og vi sidder tilbage og tænker "Hvad?" for vi har i hvert fald ikke sagt noget stødende eller ulovligt, ifølge os. Nico bliver efterfølgende kicket 1 eller 2 gange til, med samme grund. Det ord vi blev kicket for var "Fab", for ifølge Sibirity og Make kunne det forveksles med "Fap". Det kan vi godt se fornuften i, men alligvel, da vi så gør opmærksom på at det jo er samme koncept med Seks og S**, Pig og P**, siger Sibirity bare at det slet ikke er det samme, men det er det jo. Det diskutere vi så lidt frem og tilbage, mig, Nico og Turbofish mod Make_Craft og Sibirity. Og det ender så med at der bliver sagt "Staff's ord er lov" og "I kan jo bare skrive en report", så det gør vi. For vi syntes nemlig ikke det er fair at man bliver kicket for noget der KAN forveksles, men det ændrer jo ikke betydningen af det vi skrev. Btw, fab står for fabulous, som jo betyder "Fantastisk" eller "Fabelagtig", derfor, ikke det samme som fap eller noget andet stødende.

Indblandet: Nico2498, Make_Craft, Sibirity og Turbofish.
 

Sibirity

New Member
Member
Citaterne med "Staff's ord er lov" og "I kan jo bare skrive en rapport" har jeg ikke sagt det var -Make
Det var det også mht. at forveksle de to ting "fap" og "fab"
Jeg rettede ham flere gange under diskutionen da jeg ikke mente det samme som ham. :)

Jeg smed jer begge ud (1 gang hver). Resten kender jeg ikke til.
På grundlaget at jeg opfangede at der stod: "Fap"
Jeg beklager meget, og jeg kan dertil heller ikke påtage mig skylden for Make's citater
Jeg vil dertil sige at jeg forstod det som vi snakkede om ordet "fap"

God dag til alle, undskylder mine handlinger. Alt var så vidt jeg forstod en misforståelse! :)
 

Eagger

New Member
Member
Sibirity sagde:
Citaterne med "Staff's ord er lov" og "I kan jo bare skrive en rapport" har jeg ikke sagt det var -Make
Det var det også mht. at forveksle de to ting "fap" og "fab"
Jeg rettede ham flere gange under diskutionen da jeg ikke mente det samme som ham. :)

Jeg smed jer begge ud (1 gang hver). Resten kender jeg ikke til.
På grundlaget at jeg opfangede at der stod: "Fap"
Jeg beklager meget, og jeg kan dertil heller ikke påtage mig skylden for Make's citater
Jeg vil dertil sige at jeg forstod det som vi snakkede om ordet "fap"

God dag til alle, undskylder mine handlinger. Alt var så vidt jeg forstod en misforståelse! :)

Det med citaterne, var heller ikke ment på en bestemt, da vi nemlig ikke lagde mærke til hvem der sagde hvad, bare at det blev sagt, og det samme med forvekslingerne :)
Det blev vidst lidt forvirrende med diskutionen, også fordi der foregik så mange andre samtaler samtidig, så hvis vi har fået et forkert indtryk af dine meninger, er det nok derfor.

Den første gang vi blev smidt ud var med styr sproget, den anden er vi ikke så sikre på, da der bare stod "Grow up", så hvorfor hun blev kicket anden gang, ved vi ikke, men det skete :)
Vi kan sagtens se, at hvis man kun hurtigt kigger eller ikke kigger efter, kan det opfanges som Fap, så det er bare helt i orden og selvfølgelig, skal du ikke have skylden for noget Make har sagt, så det må du undskylde, hvis vi er kommet til at give dig.
Vi syntes også at det var en meget forvirrende diskusion som så ud til, at handle om to forskellige ting.

I lige måde, vi undskylder også. Og så er den misforståelse ude af verden :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Det lader til at der er kommet styr på tingene. Tillader mig at lukke tråden her.
 
Status
Not open for further replies.
Top