Frederikaa111 hacker

Minermanjakob

New Member
Member
Lørdag den 19. april ved 11.00, blev jeg, Minermanjakob, drabt ved Survivalspawn af frederikaa111, med brug af hack.

Jeg var på vej ud survivalspawn, da frederikaa111 kom flyvende med flyhack til, og begyndte at dræbe mig. Det skal siges at jeg ikke noget imod at kæmpe mod folk, men når de hack tager de det sjove væk, og det bliver unfair. Jeg blev gal over at han snød, og at han tog mine ting, og så begyndte at lyve over for mig at han ikke havde dem. Jeg kaldte på hjælp, og Crafterrasmus, leo1 og andre kom. De så ham hacke.
Pls, gøre noget ved det her.
 

Minermanjakob

New Member
Member
De screenshots som jeg fik, viser ham ikke flyvende. Men der var flere folk til sted, som kan bekræfte det.

Liste af folk som var der:
leo1
Patrickbachj
Crafterrasmus
Og en eller anden Mark (Kan ikke huske hele navnet)

Ved godt at det ikke beviser så meget, men spørg de andre!

Billedet gider ikke at uploade, men det viste ham holde 3 person væk. (Tyndt, know it)
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Det er meget svært for os at banne folk på baggrund af nogle spillere hævder der bruges hack uden egentlige beviser. Prøv at skaffe beviser, så kigger vi på sagen igen.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Jeg har lige her idag modtaget et billede af at Frederikaa111 har fly hack, jeg mener han skal bannes.
Jeg kan nemlig først selv banne ham når han kommer på :)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Kan åbenbart ikke smide det billed op? den siger noget med at "Beklager, boardets knore for vedhæftede filer er overskredet." :eek:
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Imgur, photobucket, imgbam - kært barn har mange navne. Sågar dropbox, box, onedrive.
 
Top