Generel feedback fra en bruger

Turbofish23

New Member
Member
Kære BlueCraft - staff såvel som brugere, der måtte læse denne ydmyge tråd.

Jeg har i en tid nu, spillet på denne fantastiske server, hvor jeg udelukkende har spillet Faction. Mit indtryk af serveren er umiddelbart rigtig godt, men jeg har dog lige en smule feedback, som jeg håber vil blive taget til eftertanke.

For det første, så er jeg godt forvirret over det delay, der kommer, når man vil teleporte til sin Faction's home. Jeg er udmærket indforstået med, at det er for at undgå, folk ikke smutter fra en igangværende fight, som måske ikke helt går som planlagt. Det er af den grund selvfølgelig også helt fint, at det er der, men 10 sekunder? Virkelig? Jeg synes bestemt at 5, eller måske 7 sekunder kunne gøre det. Jeg ved godt, at det er lidt flueknepperi, men har personen man slåsser med, ikke formået at lande en pil eller et hit indenfor 5 sekunder, synes jeg bestemt man har fortjent sin flugt. Det er jo som sådan intet galt i, at flygte fra en kamp, man på forhånd har tabt, hvis det blot sker på en fair måde. Desuden mangler jeg lidt det omtalte delay på andre commands som f.eks. /home. Det er i og for sig ret nytteløst, at forebygge folk flygter fra en kamp på én command, når man blot kan benytte en anden command i stedet.

For det andet, så savner jeg lidt nogle flere aktive og synlige moderators. Antallet af gange en bruger er blevet beskyldt for hack, har spammet chatten, eller blot utrykt sig på en overordenlig upassende måde, er uendeligt. Jeg tror bestemt nogle flere synlige moderators, kunne være med til at forbygge dette, blot ved at være tilstede på serveren. Om ikke andet, kunne de uddele en passende staf efterfølgende.

For det tredje, så efterlyser jeg lidt mere "faction play". Jovist er der en del PvP, men jeg mangler virkelig mulighederne for, at udnytte hele Faction plugin'et. Her tænker jeg på, at raide andre Factions og selv blive raided. Tag nu min egen Faction som eksempel. Den har jeg selv startet, selv bygget det meste af den op og er selv det eneste aktive medlem. Jeg valgte selvfølgelig, at benytte knappen der tog mig en god sjat blocks væk fra alt og alle. Dette var intentionelt, således jeg havde en chance til, at få bygget min Faction op, uden at skulle blive kneppet af en større Faction i processen. Det virkede også fint. Min plan var så, at bygge en ny base tættere på andre Factions, således jeg kunne deltage lidt i kampene, men det er ikke muligt. Jeg kan nemlig ikke claime land, som der ikke hænger sammen med mit nuværende land. Dette fjerner totalt muligheden for, at opsætte en midlertidig base under et raid. Desuden ødelægger det chancerne for, at en stakkels lille knægt mister overblikket over, hvor meget han har claimet, og dermed giver andre mulighed for at overtage hans land, da han ikke længere har power nok. Desuden kan jeg ikke claime en evt. xp farm ved f.eks. en zombie spawner. Jeg anbefaler derfor, at serveren tillader ikke-connected-faction-claims, eller hvad end linjen hedder i configfilen.

Det var alt fra mig. Jeg håber på at høre fra staff, og ser gerne andre bruger bidrager med deres syn på sagen :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Tak for din henvendelse.

Eftersom vi er ved at undergå et større redesign af hele serveren, op til v1.8, så er det primært der vores fokus er.
At der ikke er aktive staff members synligt i størstedelen af tiden, skyldes travlhed. Vi er også ganske normale mennesker som skal passe skole og arbejde.
Jeg selv har ikke tid til at holde styr på serveren andet end ganske få timer dagligt.

hvad angår connectedclaims, så er denne string ændret efter udgivelsen af 1.7.10. Er rettet tilbage til hvad vi kørte med før.
 

Turbofish23

New Member
Member
Tak for det hurtige svar! :)

Det var dog meget defensivt. Jeg brokker mig skam på ingen måde over de nuværende, men lufter bare tanken om, at der måske var brug for et par nye ansigter. Det var ikke ment som kritik, men nærmere som et forslag. Desuden hvis manglende aktivitet skyldes travlhed, er der måske noget om snakken :)

Hvad med den del med delay på commands? Er det meningen, eller kan jeg forvente det bliver gennemgået til 1.8? :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Sådan skulle det nu ikke tolkes.

Hvas angår nye ansigter, så går jeg ud fra at du mener på staff fronten. Her har vi ikke set nogen nyttige ansøgninger som var værd at gå videre med.
Mange ting vil være ændret til 1.8, cooldowns er én af dem ;)
 
Top