Afvist Helper Ansøgning Adam

A

Adam

Guest
Navn Adam

Alder 14

Brugernavn antonvrang

Beskriv dig selv Beskrivelse af mig:
Jeg er en 7. klasses elev og bruger det meste af min tid med venner og på computeren. Jeg spiller en del minecraft. jeg har en del erfaring med minecraft og har spillet det i omkring 3 år. Derfor har jeg stor viden på området. Jeg har selv været en stor del af andre servere og ved derfor hvordan man kan tackle forskellige problemer hvis de skulle opstå. Jeg er altid klar på at give en hjælpende hånd hvor der er brug for det og guide spillerne igennem problemer eller misforståelser. jeg har været admin på serveren hazecraft og min egen server, og har derfor en stor kendskab til de forskellige plugins. Jeg går ik til noget i min fritid andet end trænning der hjemme, så har masser af tid til minecraft og har næsten altid mulighed for at komme på serveren hvis der virkelig er brug for det.

Hvilke plugins har du kendskab til? Som sagt, så har jeg haft min egen server. der har jeg brugt et par plugins. men dov kender jeg ikke rigtig mange. Vis det skulle ske at i havde brug for en plugin, så er jeg hurtig og ville finde den.
Plugins jeg kender.
World Edit:
Servermanager:
Portalrummet:
Serverrank:
Og en del andre.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja, jeg har været admin/helper på hazecraft, og har haft min egen server, at holde styr på. så jeg har lært at holde hovet koldt, når der går stress i det!

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Dageligt et par timer

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En Helper i mine øjne. Er en der kan hjælpe folk, en man kan stole 100% på, og jeg kan blandtandet, hjælpe med at bygge (spawn)(PvP)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Fin ansøgning :) Der har været noget i den tidligere periode med dig, kan vi regne med det ikke vil ske på nogen som helst måde igen? :)
 
Top