Afvist Helper Ansøgning ahlberg123

ahlberg123

New Member
Member
Navn Jakob Frederik Ahlberg

Alder 12 år

Brugernavn Ahlberg123

Beskriv dig selv Jeg er en dreng der godt kan lide minecraft går til karate og jeg syntes det er fedt at hjælpe folk.

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg har kendskab til næsten alle plugins til Faction og jeg kender også kit.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Nej jeg har ikke været hjælper men jeg har har hjulpet folk. Jeg har heller ikke sendt en ansøgning før nu.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Dagligt: max 2timer men kun nogle dage ugeligt: ca. 8 timer om ugen jeg regner med det her.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. Det er en person der hilser på nye folk er venlig, hjælper folk og er til stede hvis der skulle være noget.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Jeg har kendskab til næsten alle plugins til Faction
Så vidt jeg er orienteret bliver der kun brugt ét plugin for at have faction kørende?
Desuden, har du ikke kendskab til andre plugins? Ellers kan det blive lidt problematisk.
 

ahlberg123

New Member
Member
Der er mange commands inde for factions og jeg kender alt med shop plugins og warp det ville jeg have du skulle vide. Men hvor lang tid får der før man får svar.
Hey jeg kender også pay, term Ban, mute og fly commands. Jeg kender ikke rigtig så mange plugins men commands kender jeg.
 
Senest redigeret af en moderator:

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Nu var det faktiske plugins vi var interesserede i.
Mht. til svar, så ser vi dig lige an på serveren. Hvis du ikke får yderligere svar herinde, betyder det at du ikke er accepteret (dvs. vi skriver til dig hvis du er). Vi svarer om senest 2 uger hvis du er accepteret.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Hmm, noget jeg ikke bryder mig om, er at du spørger indtil om dine venner ikke må få unban? Det altså ikke godt nok...
 

ahlberg123

New Member
Member
ralle det var fordi han ikke hackede så du kunne bare gøre så han ikke skulle betale men bare vente nogle dage. det var bare det jeg tænkte.okay.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Han var utilfreds med min handling, han respekterede mig ikke, og lavede en meget uacceptabel opførelse. Belkager. Men unban er det eneste han kan...
 

ahlberg123

New Member
Member
hvad? hvorfor det jeg sagde bare om du ikke ville være sød at unbanne mine venner og det var det.
jeg siger undskyld.
 
Top