Afvist Helper Ansøgning arent1202

arent1202

New Member
Member
Navn Kasper

Alder 13

Brugernavn arent1202

Beskriv dig selv Dreng med et godt humør og altid med et smil på. Elsker at hjælpe andre folk med/på minecraft
Hvilke plugins har du kendskab til? WorldEddit: Sætte block hurtige med en træøkse,
Sorry jeg nævner det plugin meget. BuyCraft: Buycraft er et Plugin som du kan købe ting inde på en Hjemmeside som tilhøre Den server der nu har den plugin på. Selvets pluginen er at du kan købe ting fra server på deres hjemmeside buy.bluecraft.dk hvor du kan købe forskellige ting på den hjemmeside. Copy: Copy er at du skriver //copy og der hvor du er og bagefter skriver //paste spawner du det du har Copy. Mute: Mute kan jeg ikke huske om er et Plugin eller bare en Command men den bruges sådan her. Der er en der Spamer Heletiden og du siger han skal stoppe og han bliver ved skriver du ./mute Hvis ikke han stopper med at spame i chatten, Rank: Rank er et Plugin Som Storset alle server har på det gør som du kan være owner, helper, mod, op, admin, OSV.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Nej aldrig men har ønsket at være på nogle server men de sage jeg ikke var klar/god nok til at være det så Håber at jeg bliver det her inde og hvis jeg bliver /ikke bliver så ville jeg Stadig spille på serveren :)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 5-7 og 7-9 Timer

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der ikke Misbruger sin rank det vil sige tper til folk og dræber dem, skriver /kill all så han dræber alle players på 0,5. En der hjælper andre player men ting og hjælper serveren med at bygge ting/spawns OSV

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Senest redigeret af en moderator:

arent1202

New Member
Member
Kære Owner kan du ikke lide Lave min Alder om den siger jeg er 15 men Lavede den forkert er 13 så kan du ikke lide Please lave den om
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Du nævner World Edit og AdminShop, som ikke er plugins vores helpers som udgangspunkt kommer til at benytte. Desuden har vi ikke AdminShop. Kan du nævne nogle plugins du ville kunne hjælpe menige spillere med?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Kære Owner kan du ikke lide Lave min Alder om den siger jeg er 15 men Lavede den forkert er 13 så kan du ikke lide Please lave den om
Synes det er meget sjusket. For at ændre den skal jeg bruge en fødselsdato.
 
Top