Helper Ansøgning: BechGameplay

BechGameplay

New Member
Member
- Navn:[/u] Mikkel Bech
- Minecraft Navn:BechGameplay
- Alder: Jeg er 14 år :D
- Lidt om Mig: Jeg er 14 år (som sagt) jeg har spillet Minecraft i 6 år. Jeg har haft 3 Servere Indtil Videre, Jeg elsker at spille Minecraft især at lave en server selv, Men da Mine forældre ikke går ind for "Server Køb" Så prøver jeg at hjælpe med Plugins eller andet på andre Folks Server.
- Det jeg kan Bidrage med: Jeg er rigtig god til Plugins, som fx. Essentials, Factions og at sætte Mini-Games Op. Jeg kan også finde ud af "Permissions" til forskellige Grupper. Altså jeg kan også bygge men det er ikke det jeg er bedst til :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Håber i Vil Acceptere min Ansøgning :D

KH BechGameplay
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Fin ansøgning.

Har dog ikke rigtig spillet med dig på serveren endnu, så lad os mødes online og se på tingene :)
 

kasperhej

New Member
Member
Ansøning til helper

-Navn: Kasper Diekelmann.

-Minecraft navn: mit Minecraft navn er kasper129999.

-Alder: jeg er 13.

-lidt om mig selv: Er 13 (som sagt) og har spillet Minecraft i 3 år og spiller det meget for tiden . Imens har jeg været Admin på 3 server og mod på 6 server så kan nogle kommands. Ville gerne selv have en server men forældrene er i mod. Så prøver at hjælpe andre med deres server.

-det kan jeg bidrage med: jeg er ok gode til kommands og er rigtig god til at bygge. Samt er jeg god til at afsløre hack har 3 venner der har det så kender alle tegnene. Er også remlige flink så er sød mod andre spiller og er lidt god til at stoppe konflikter og andre sager.

-ulemper: Er ikke så god til at stave.
 
Top