Afvist Helper Ansøgning Eagger

Eagger

New Member
Member
Navn Emma

Alder 15

Brugernavn eagger

Beskriv dig selv Jeg elsker at misbruge min magt, og få små børn til at græde, f.eks. ved at banke deres hovede, ned i isen.
I min fritid, arbejder jeg frivilligt på et plejehjem, hvor jeg henter de døde kroppe, kører dem hjem, og tager 1000 kroner i timen, for at de pårørende kan komme og sige et sidste farvel.
På minecraft, bygger jeg store, stødende ting, jeg tpa killer, skriver grimme ord på skilte (som fjollehovede) og efterhånden som jeg får mere magt, på serveren, vil jeg til sidst overtage det hele, og kalde den emmacraft i stedet for bluecraft, og def ville blive min tjener i al evighed, men det ved han ikke.

Hvilke plugins har du kendskab til? Factions, duh og det der med de der skills

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Nej da ;))
Ej, har ikke

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Eh, dem alle, def skat :*

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper, skal være et godt eksempel, og f.eks. lære de uvidende unger, hvordan man bander ordentligt, og pvp logger, uden at blive opdaget. Man skal følge alle reglerne, eller i hvert fald lade som om, for de gælder ofc, ikke for en selv.
Udover det, skal man også afpresse alle spillerne, for at blive rigere og sejere end dem, altid.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
accepteret
 
Top