Afvist Helper Ansøgning Eagger

Eagger

New Member
Member
Navn Emma

Alder 15

Brugernavn eagger

Beskriv dig selv Eh, ok. Kan godt være seriøs (og det er faktisk sandt!), og, well, kan godt lide at hjælpe folk, og sige hej til dem, så de bliver glade (hej). Jeg er pænt doven, og rimelig ustresset, tager tingene som de kommer, ish.
På serveren, ehe, er jeg fjollet, med Nico og mine venner (i ved hvem i er ;) ) mens jeg ellers, prøver at virke rimelig prof overfor andre. Jeg skriver ikke grimt i chatten, hacker ikke, eller bryder reglerne (altså, bortset fra den, om at være for fabulous, ups)

Hvilke plugins har du kendskab til? Factions, mcmmo, lidt om chestshop, og ellers kender jeg det plugin, kaldet google (hvilket vil sige, jeg sagtens kan finde ud af, at lære dem selv, hvis det bliver nødvendigt ;) )

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Niks.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Hm, det kan svinge meget. Hos min mor, i hvert fald et par timer om dagen, mens hos min far, eh, ca. fra jeg får fri, hehe.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper skal være prof, og ikke lade følelserne spille ind, over ens afgørelse, ehm, de skal altid forsøge at hjælpe, og ikke komme med flabede svar, til spørgsmål, der kommer af uvidenhed, hihi. Men selvfølgelig, skal de heller ikke finde sig i alt, og f.eks. bare tage imod, hvis én person svarer flabet eller på grænsen til, ja, at svine en til.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Senest redigeret af en moderator:
Top