Helper Ansøgning jacksimon112

jacksimon112

New Member
Member
Navn Stephen

Alder 15

Brugernavn jacksimon112

Beskriv dig selv 15 årig dreng der er glad og venlig og vil med glæde hjælpe serveren med at blive bedre, synes selv jeg kan bidrage meget.

Hvilke plugins har du kendskab til? Jeg kender mange af de plugins som bliver brugt på serveren f.eks. essentials, chestshop, factions og mcmmo og lærer også hurtigt vis der er flere plugins jegs skal kende til

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? nej dsv ikke, men det betyder ikke jeg ingen erfaring har synes selv jeg hjælper meget på serveren jeg har ogå hjulpet unrated med at finde nogen der hackede som han har bannet

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? er på flere timer være dag, ca.7 timer +

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en Helper er en der skal hjælpe andre, serveren med at blive bedre, skabe et godt og ordenligt miljø for de andre bruger så det bliver dejligt at spille på BlueCraft. en helper kan også være med til at hjælpe serveren udsende at den ser mere ordenlig ud, jeg har f.eks. hjælper Unrated med at bygge nogen gange.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 
Top