Afvist Helper Ansøgning Jacys2811

Jacys2811

New Member
Member
Navn Jacob

Alder 14,6

Brugernavn Jacys2811 (da_gster)

Beskriv dig selv tjaa.... jeg er 14 år gammel, jeg går ikke til noget sport så har masser af tid :). jeg er meget aktiv når jeg spiller minecraft og venlig ;). jeg synes selv at jeg er pænt god til at bygge, men jeg ved jo ikke om det kun er mig der synes det :D. har et fritidsjob 1-3 gange ugeligt, men det påvirker ikke min tid til minecraft ;).

Hvilke plugins har du kendskab til? BlockDisguise
Citizens
DisguiseCraft
Essentials
Factions ?e
ForceChat_Unrestricted
GiantTrees
Lockette
mcMMO
MassiveCore ?
Vault
WorldEdit
WorldGuard
og mange flere :)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? har min egen server pt. men har været medowner, admin, moderator og helper en del gange nu :D

Harryo.dk - er ikke admin der mere fordi en eller anden fortalte en løgnhistorie om at jeg gjorde noget som jeg ikke gjorde....
5.196.76.80:25603 (min server - mest en hygge server med mine venner :D)
og den tredje blev lagt ned fordi maxgree brød sammen er lign.
alle de andre er lukket :)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? hverdage : 2-6 timer - weekend : 2-12 timer - og nogen dage infører min mor spillefri dag.... men det er meget sjældent :)

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en rar og venlig person der altid er glad og klar til at hjælpe. en helper er også en der kan få humøret op på triste spillere :). og komme med nye ideér til servern for at den er Brugervenlig for nye Spillere. og lige et spørgsmål til det med teamspeaken.... er den normal aktiv, for jeg har ikke set nogen på idag? nå, fortsat god dag til dig :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Fin ansøgning må man sige :) Ser fornuftigt og lovende ud :)

Angående det med ts - ja den er oppe og aktiv, men ja, der er lidt mangel på bruger af den, men den er mere aktiv end andre dage :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Vi er nogen der også har andet at se til ;)
 
Top