Afvist Helper Ansøgning jakob

jakob

New Member
Member
Navn Jakob

Alder 12

Brugernavn jakobdk02

Beskriv dig selv Jeg hedder jakob. jeg bor tæt på Vejle og er meget god til commands og plugins og jeg elsker at sidde og lave config og er også ejer på 4 servere og plugin-master på mange og jeg hjælper folk når de spørger.

Hvilke plugins har du kendskab til? Essentials, Worldedit, groupmanager og mange flere.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har været hjælper på banankagen men er blevet forfremmet . Og har også været det på mange andre servere som måske ikke er så populære men har været det på mange servere.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? jeg er ca online 10 timer om dagen. :)

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper er en person der hjælper til på serveren når folk spørger og kan også godt hjælpe admins og owners med commands og andre ting.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Okay ansøgning. Du er dog lige på grænsen, hvad angår alder.
Vælger ikke at acceptere din ansøgning, men den er heller ikke afvist.

Vis dig lidt inde på serveren, så tager vi den derfra. :)
 

jakob

New Member
Member
jeg skal nok vise mig lidt inde på serveren og acceptere dit svar omkring min ansøgning. :)
 

jakob

New Member
Member
Men kunne jeg så ikke bare komme på prøve og se om det går godt eller skidt og hvis det går skidt bliver jeg ikke helper og hvis det går godt bliver jeg helper? :)

(Spørger bare)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Dit "bidrag" siden du oprettede din ansøgning er meget tyndt. Kan tvivle på om der er en helper gemt i dig.

Kode:
Jul 22, 14, 11:21:58am    jakobdk02    Chat    ses               
Jul 19, 14, 5:42:04pm    jakobdk02    Chat    bye               
Jul 19, 14, 5:42:00pm    jakobdk02    Chat    g2g               
Jul 19, 14, 5:20:03pm    jakobdk02    Chat    Ok               
Jul 19, 14, 5:18:27pm    jakobdk02    Chat    xD               
Jul 19, 14, 5:18:18pm    jakobdk02    Chat    har ikke set den               
Jul 19, 14, 5:18:14pm    jakobdk02    Chat    ups               
Jul 19, 14, 5:18:11pm    jakobdk02    Chat    oh               
Jul 19, 14, 5:17:48pm    jakobdk02    Chat    ..               
Jul 19, 14, 5:17:44pm    jakobdk02    Chat    ja               
Jul 19, 14, 5:17:27pm    jakobdk02    Chat    Defterdar Har du set min ans�gning om helper? :)               
Jul 19, 14, 5:15:06pm    jakobdk02    Chat    Defterdar har du set min ans�gning? :)               
Jul 19, 14, 5:14:06pm    jakobdk02    Chat    har du set min ans�gning :)               
Jul 19, 14, 5:13:58pm    jakobdk02    Chat    Defterdar?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvis du ikke er synlig, så er der heller ikke en helper i dig. Gider ikke folk der vil have en højere rank, for så bare at sidde i et hjørne og gemme sig.
 
Top