Afvist Helper Ansøgning Jonas Aka Nums

Jonas Aka Nums

New Member
Member
Navn Jonas

Alder 16 år

Brugernavn nums1212

Beskriv dig selv Jeg er 16 år, går i 8 klasse ved en special klasse, pga. Indlærings vanskeligheder.
Efter folkeskolen skal jeg gå på CSU ved en IT Linje.
Jeg har arbejdet med andre mennesker før, ved lan´s party´s (NLP Jule-Event) og Langelandsfestivalen hvor jeg stod ved madteltet og havde ansvaret for drikkevare til 5000 mennesker.. Dette har selvfølgelig ikke noget med det virtuelle at gøre, men det er bare for at pointere at jeg kan holde hoved koldt ved en hver situation.
Sidder mest hjemme og sammen med familien og sidder og spiller computer, jeg har en kæreste som jeg vil passe så det kan godt være der er nogen dage hvor jeg ikke er på (Det er selvfølgelig sjældent)
Jeg

Hvilke plugins har du kendskab til? Essentials, Groupmanager og WE
Det er dem som jeg mest har arbejde med, kender nogen flere, men dem har jeg ikke arbejdede så meget med..

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja, har haft min egen server hvor det højeste var 50 online per anden dag, stoppede serveren da jeg ikke synes det var interessant mere.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Ca. 4 timer i hverdage og 6 Timer i Weekenden

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper er en som hjælper andre hvis de har spørgsmål eller brug for hjælp.
F.eks. hvis en hackede og han/hun mistede 10 Dia, så ville jeg give mine egne 10 Dia´s til personen .
Og en Helper hjælper alle en hver selvom personen har hackede eller noget lign.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Top