Afvist Helper Ansøgning mikkel viggo

mikkel viggo

New Member
Member
Navn mikkel viggo

Alder 13

Brugernavn kakaokoen

Beskriv dig selv jeg er en gamer jeg spiller mange spil men mest minecraft og er lidt klov til minecraft har spillet det siden jeg var 6 år. jeg er sjov og kan godt lide at side foran pc-en :). og er hele tiden glad

Hvilke plugins har du kendskab til? faction og har også lidt for stand på hunter gams

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? ja faflars og en anden jeg ikke kan huske

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 8 til 5

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Nej

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en der Hjelper skal hjelpe med at holde orden og skal følje en admin,s order og de andre. han holder øje. :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Vælger at afvise din ansøgning.
Grund: minecraft kom i 2009 i sin første udgave, derfor kan du ikke have spillet det i 7 år. At du ikke rigtigt kan holde hovedet koldt, er ikke lige det svar vi ønskede ;)
Alt i alt føler jeg ikke rigtigt du den rette til jobbet dsv, Du mangler lidt noget erfaring synes jeg :)
 
Senest redigeret af en moderator:

mikkel viggo

New Member
Member
Navn mikkel viggo

Alder 13

Brugernavn kakaokoen

Beskriv dig selv jeg er en gamer jeg spiller mange spil men mest minecraft og er lidt klov til minecraft har spillet det siden jeg var 10år. jeg er sjov og kan godt lide at side foran pc-en :). og er hele tiden glad

Hvilke plugins har du kendskab til? faction og har også lidt for stand på hunter gams

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? ja faflars og en anden jeg ikke kan huske

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 8 til 5

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en der Hjelper skal hjelpe med at holde orden og skal følje en admin,s order og de andre. han holder øje. :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

mikkel viggo

New Member
Member
ja det har du ret i og det med at minecraft først kom ud i 2009 så oldskyld plz lad mig prøve i gen. har aller redet skrevet den. Og oldskyld det med at holde hovet. For det kan jeg godt.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top