Afvist Helper Ansøgning Mikkellillie

Mikkellillie

New Member
Member
Navn Mikkel Hess

Alder 14

Brugernavn Mikkellillie

Beskriv dig selv Jeg er en 14 år, og går i 8. klasse.
Jeg er en rolig og venlig person, som elsker at spille computerspil, bla. minecraft. Jeg går pt. med aviser for Jyske Medier og så skal jeg til at gå til fodbold igen. :)

Hvilke plugins har du kendskab til? Forstår ikke helt spørgsmålet, hvis jeg skal hjælpe jer med plugins ved jeg ikke meget om dem, men jeg ved hvad de forskellige plugins gør.

Jeg kender bla. til Factions, Mcmmo, Jobs, Chestshop, Towny, og en masse andre, som jeg ikke gider til at remse op. :p

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeps, jeg er hvis jeg selv skulle sige det utrolig erfaring som Helper eller Moderator.

Jeg er/har været:

MySide - Supporter
MyPrison Vagt
Hazecraft - Moderator

Jeg har også været admin på en whitelisted server, med omkring 6 - 7 spillere inde, men det er ikke rigtg noget lignende BlueCraft så den har jeg valgt at undvære. :)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Jeg spiller også på nogle andre servers, så desværre ikke utrolig lang tid. Nok omkring 20 - 25 timer om ugen. Men jeg vil selfølgelig sætte det op hvis jeg fik stillingen.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En Helper er en person som hjælper alle spillerne, som navnet også siger. Nu ved jeg ikke rigtig om Helper har nogle commands som /mute eller /kick, men i såfald så er en god hjælper ikke bare en person som ved hvornår en spiller fortjener et mute, og hvor lang tid. En hjælper er også en person, som byder folk velkommen, hjælper spillerne med de problemer de nu støder på imens de spiller på serveren.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Top