Afvist Helper Ansøgning Nicolai

Nicolai

New Member
Member
Navn nicolaidj12

Alder 13 snart 14

Brugernavn nicolaidj12

Beskriv dig selv Jeg gamer meget . Jeg spiller meget inde på denne gode server elsker at hjælpe andre. Jaaa.. Hvad skal jeg sige jeg er som jeg er.

Hvilke plugins har du kendskab til? WorldEdit, Faction, essentials

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja jeg har haft min egen server Wolfcraft. Men det er dsv ikke kørene mere.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? På servern så cirka 1t ? I alt så cirka 4-10

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der ved hvordan man hjælper altid skul kunne være på, skal kun kende let af hvert. Han/hun skal kunne ban en person eller kick en person hvis man har brug for det

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja. :D
 
Senest redigeret af en moderator:

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Så godt lidt mere beskrivelse af dig.
Og så den ting med at helpers herpå serveren ikke får access til ban eller kick, kun første grads helper får access til tempmute og sådan lidt forskelligt :)
Men udover det, er det en fin ansøgning, men ved ikke lige om det det vi kan bruge, jeg vil personlig se dig mere an inde på serveren, holde lidt øje med dig, og så kan man evt. se det an lidt længere frem i tiden.
Men nu er det jo ikke min bedømmelse der er afgørende ;)

- Mini
 

Nicolai

New Member
Member
Så godt lidt mere beskrivelse af dig.
Og så den ting med at helpers herpå serveren ikke får access til ban eller kick, kun første grads helper får access til tempmute og sådan lidt forskelligt :)
Men udover det, er det en fin ansøgning, men ved ikke lige om det det vi kan bruge, jeg vil personlig se dig mere an inde på serveren, holde lidt øje med dig, og så kan man evt. se det an lidt længere frem i tiden.
Men nu er det jo ikke min bedømmelse der er afgørende ;)

- Mini
Okay ingen ban/kick
Men det der med beskrivelse det ved jeg godt jeg ikke er så god til :/.. Men ellers vil jeg se frem til det..
-Nicolai
 
Senest redigeret af en moderator:
Top