Afvist Helper Ansøgning Oliver Kempel

Status
Not open for further replies.

Oliver Kempel

New Member
Member
Navn Oliver Kempel

Alder 12

Brugernavn OliverKempel

Beskriv dig selv Jeg er en minecraft spiller der har bygge afaring siden beta og vil meget gerne være helper for kan ringtig godt lide at hjelpe andre :)

Hvilke plugins har du kendskab til? Essentals, TresureChest, Multiverse Core [og alt fra Multiverse], MCMMO, Holografic Displays, factions, islandWorld, Og meget Mere...

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja på Foxcraft men er lukket nu

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Dagligt ca. 2 Timer

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der Hjelper Andre Players med Commands og Hvis de har nogle Spøgsmål Men seføldig ikke med noget som at give ting væk...

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 
Senest redigeret af en moderator:

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Har nogen ting som jeg lige vil have svar på, da du har lavet 2 ansøgninger, en som ansøgning om builder og en om helper, skal lige høre dig, du ved vel godt du ikke kan være begge? Så du må jo vælge imellem hvilken du vil søge ind på?.
Du er rimelig ung, men har hellere ikke rigtigt set dig på serveren, men vil da gerne holde lidt øje og se efter om det noget der kan bruges :) men det ikke min beslutning der er afgørende ;)

- Mini_Ralle (mod)
 

Oliver Kempel

New Member
Member
Ok det lyder fint :) jeg vil helst Være Helper [først Hviste jeg ikke man kunne ansøge om det :)] ja jeg er ret ung men har dog meget afaring med Plugins og så vidre [har min egen server som jeg selv har sat op] hvis du vil se min bygge stil kan du bare Joine min server Du kan bare Spøge om ip :) kan også meget med Plot [har det selv] du kan jo bare selv beslutte om jeg må eller ej. jeg ved godt at der er mange ansøgere det er bare langt tid siden jeg sidst har være helper op foxcraft og savner bare at kunne det igen :)

KH: Oliver :)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Du spørger en del om hvornår der bliver tjekket på den og det... Det altså ikke godt at du ikke har tålmodighed til at vente på der engang kommer et svar....
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Det er vi kede af at høre. Vi er endnu mere kede af, at vi afviser din ansøgning og blokerer din adgang til forum i 2 ugers tid.
 

Oliver Kempel

New Member
Member
Jaja så siger vi det !

Jeg er pisse træt af denne server og dt vil jeg ik lave om på det eneste man får igen når man har ansøgt er hmm lad mig se........... INGENTING
jeg skrev en ansøgnig fordi jeg elsker at bygge og hjælpe men jeg fik et svar at jeg var utåldmodig ! og det fåstår jeg ik man kan ik have ne server hvis man ikke kan finde ud af at sige ja eller nej !


Peace out !
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Nu handler det ikke om at vi skal kaste et ja eller et nej efter en ansøgning. Vi skal tage stilling til om ansøgeren kan bruges, dette kan ikke umiddelbart tydes udfra en ansøgning alene, så derfor skal ansøgeren være indstillet på, at der forekommer ventetid, da vi skal se hvordan du reagere på forskellige problemstillinger, online på serveren.

Folk som skriver en ansøgning og herefter mener at det er vores pligt at komme med et promte svar, de kan simpelthen ikke bruges, da det er et tydeligt tegn på, at de er utålmodige. Denne server drives af frivillige og deres lyst til dette, forvent ikke at de ligeledes lyster at hoppe og danse, som andre befaler!

Hvis du har et problem med vores server, eller folk herpå, så bedes du venligst undlade at benytte serveren. Meget simpelt.

Men for at svare konkret på din ansøgning, så synes jeg du burde læse hvad kravene er, inden du langer ud efter andre. Se billed nedenfor.
8ci4Dou.png
 

Oliver Kempel

New Member
Member
ja jag har et problem med denne server og ja jeg er frivillig men jeg ved at hvis jeg ik for at vide Om jeg får svar hvus du nu bare hade skrevet detfra starten så ville jeg forskå men jeg for igen information sååå
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg mente vores nuværende staff, ikke dig

Men i så fald, så overholder du ikke kravene. Afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top