Afvist Helper Ansøgning Sibirity

Sibirity

New Member
Member
Navn Andreas Hornemann

Alder 17

Brugernavn Sibirity

Beskriv dig selv Hey, jeg er en tidligere spiller af Bluecraft, jeg har tidligere erfaringer med at være mod på jeres server, og det var super sjovt. Grunden til min opsigelse i sin tid, var pga. mit efterskoleophold. Jeg er netop begyndt på gymnasiet og derfor er tilbage

Hvilke plugins har du kendskab til? Somsagt har jeg været helper og mod på Bluecraft før, så mine kendskaber til plugins burde ikke være et problem. Jeg kender nok de fleste og jeg er lærenem og selvstændig om nødvendigt ;)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Og igen ja. På jeres server :)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Om dagen har jeg nok gnmsnitligt. 3 timer

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. Det handler om at holde hovedet højt hvis der skulle komme en stressende/hektisk situation. At være der når spillerne har brug for hjælp og at kunne være behjælpelig, til det bedste af min formåen. Det handler om hvordan spillerne har det på serveren og at serverens regler bliver overholdt.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Nej
 
Top