Afvist Helper Ansøgning Victor Schultz

Victor Schultz

New Member
Member
Navn Victor Schultz

Alder 15

Brugernavn DenVildeBjorn

Beskriv dig selv Hejsa Bluecraft! mit navn er Victor og har spillet på bluecraft i ca to dages tid nu! Jeg har være inde på mange MC servere og ikke set noget med dem. Lige precis med bluecraft ser jeg helt vildt mange mulighede og er sikker på det kommer RIGTIGT op at køre senere ;)
Jeg er ret så erfaren med MC server har haft 3 selv hvoraf 1 af dem var Danmarks 4 Største Navnet Var: FreeGameDK Den lukkede fo ca et år siden. ;( RIP xD. Men anyway ved en del om fek.s at arbejde med filer FTP osv. Føler virklig jeg vil hjælpe og ville self elske en højre rank end helper :) HUSK Hjælper altid hvis du/i har brug for det.
/Bjørnen

Hvilke plugins har du kendskab til? Stort Set Alle :D

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Yup, på 2 servere men self også været rank på mine egne servere :)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Man = 4-6 tim Tis = 4-6 Tim Ons = 2-3 Tim Tors = 2-3 Tim Fre = 4-6 Tim Lørdag søndag samme som fredag NOTE: Er hos min far hver anden uge i Weekenden så hver anden weekend har jeg ikke mulighed ;)

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der hjælper andre folk hvis de har brug for hjælp. Altså en slags support in-game. Evt. måske hjælpe med plugins, byggning, FTP, osv.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Med hensyn til plugin...
4sx0HJa.png


Nævn 60 :)
 
Top