Afvist Helper Ansøgning ViggoBoy39

Status
Not open for further replies.

ViggoBoy39

New Member
Member
Navn Victor

Alder 13

Brugernavn ViggoBoy39

Beskriv dig selv Jeg er 13 år gammel, og går rigtig meget op i fodbold, jeg går i 7. klasse og er rimelig god til dansk, matematik og engelsk. Jeg spiller tit minecraft fordi det intereserer mig, jeg syntes selv jeg er rimelig god til det med commands osv.. Jeg har spillet minecraft længe, jeg har spillet siden 2011, jeg syntes selv jeg er rimelig god til at bygge og mine, og overleve ved at hurtigt skaffe ting og sådan. Jeg er også rigtig hurtig på tasterne, i minecraft er jeg også god til at tage det rolig, og ikke blive ophidset hvis der er en anden spiller der pisser mig af. Jeg respektere også folk ligemeget, og hjælper altid hvis der er noget. Jeg holder også altid øje med chat, ikke som nogen andre der aldrig kigger i den, for ved også hvor irriterende det er når man prøver at komme i kontakt med nogen og de så ikke svarer. Ellers hvis der skulle være lidt mere om mig selv, er jeg en glad dreng der bare elsker at være sammen med vennerne, spille fodbold og minecraft.

Hvilke plugins har du kendskab til? mcmmo Essentials worldguard worldedit Factions PermissionsEX clearlag chestshop serversigns signshop plotme scoreboardstats ultimatehub osv.
Hvis jeg kiggede på en liste, kendte jeg sikkert de fleste. Men det er jo lidt svært at huske dem alle i hovedet.
PS. har også selv haft en server så kender en masse.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ja.

Jeg har været admin med op på FRMC.
Jeg har været ejer på en server jeg engang har haft.
Jeg har været mod på en server hvor min storebror var admin.
Jeg har været Co-Owner på ostekuglen hvor jeg også havde console.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Jeg er til rådighed ca. 3-4 timer om dagen, det er jo lidt svært at sige fordi at man nogen dage er sammen med venner eller kæreste, så nogen dage mere end andre. I weekenden er jeg nu til rådighed noget længere tid, men det er igen det med hvis man er sammen med venner eller kæreste.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. Være en aktiv person der, holder øje med at folk ikke laver noget dumt, og at de holder styr med at folk snakker pænt i chatten. Og så selfølgelig at han også selv kan styre sit temperament, og selv kan snakke ordenligt. Og så er en helper ellers jo bare en der hjælper folk, hvis der noget de ikke lige kan finde ud af.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 
Senest redigeret af en moderator:

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top