Afvist helper ansøgning

Status
Not open for further replies.

gift_man

New Member
Member
Navn: Niels

Brugernavn: Gift_man

Alder: 14 år

Beskriv dig selv: kan godt lide at spille minecraft med mine venner, elsker retro "tidsalderen" (du skal prøve at komme på bib bib bar). kan også generent godt lide andre folk og er også meget snaksagelig.
Hvor længe har du spillet på serveren: 6 døgn og 8 timer på survival, omkring et halvt døgn på freebuild. (stener måske lidt)

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: rigtigt mange, inkluderende /ban /fill /gamemode alle de der @p @a @e /give (den kommer ikke til at blive brugt) /tp /toggledownfall /summon en masse gamerules. er også villig til at lære nogen nye hvis det ikke helt er nok.

Har du været helper eller lignende på andre server: en lille minecraft server som mig og mine venner havde holdt løbene i 1-1.5 år

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): alt fra klokken 8:15 om morgenen til cirka klokken 21:30 hver dag (meget bredt udvalg) er online det meste af dagen på survival. (kommer ikke til at være på factions med mindre der er nogen der beder mig om det) er muligvis den mest aktive player, ved ikke helt om jeg er.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: hjælpe andre players med deres problemer (UDEN CHEATS SÆLVFØLGELIG) bryde konflikter og en person du kan spørge om ting omkring serveren.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: bryde konflikter, hjælpe players med deres problemer (UDEN AT CHEATE) kunne banne hackers (har selv hjulpet med at cleare lavaen da spawn blev greifet og fortalte missefam at han skulle kontakte jer i mens jeg gjorde det, distraherede en killaura hacker i mens h3ct0r_06 kontaktede jer omkring ham og fulgte efter en fly, movement og bhop hacker i mens h3ct0r_06 kontaktede jer.

Har du Skype/Discord: ja... har man brug for at skrive ens discord her? (XTPower #0920)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Efter dit lille spam-stunt på discord, så tror jeg at det bliver et nej tak herfra :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Vi har genovervejet din ansøgning, efter vores snak på discord.
Det bliver desværre et nej tak herfra :)
 
Status
Not open for further replies.
Top