Helper ansøgning

Benj232

New Member
Member
Ansøgning som Helper

Brugernavn: Benj232

Alder: 16 år

Beskrivelse: Hejsa mit navn er Benjamin, jeg er 16 år gammel og går i niende klasse. Jeg har spillet på bluecraft i et stykke tid og jeg ser kun 1 helper på næsten hver dag, og jeg har været helper/moderator på mange andre servere så jeg besluttede mig for at give det et forsøg.
Jeg har været mod/helper på en del servere, og jeg kan godt give navne på dem hvis i vil have det, og derfor mener jeg at jeg har en del erfaring.

Jeg vil holde styr på chatten, rappotere folk der bryder regler.
Det var min ansøgning, hilsen benj.
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hej.

Jeg har fundet flere server sites, hvor der angiveligt står du hacker. Hvordan hænger det sammen, hvornår skete det og sker det igen?

Mvh.
Matt
 

Benj232

New Member
Member
matt035343 sagde:
Hej.

Jeg har fundet flere server sites, hvor der angiveligt står du hacker. Hvordan hænger det sammen, hvornår skete det og sker det igen?

Mvh.
Matt

Det er sandt, dengang da jeg var yngre, brugte jeg hack, (vil mene det var i 2011- 2012), jeg brugte hack dengang fordi jeg ikke kunne klare mig uden (dengang pvpede jeg KUN), men i 2013 begyndte jeg at spille survival, SMP og sådan, og siden dengang har jeg aldrig brugt hack, og det kunne jeg heller ikke finde på at gøre mere, og begyndte også at filme andre folks hack, og lægge det op på min youtube kanal.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Kan du smide et link op her til din kanal bare så fx jeg kan holde mig opdaterede derpå hvis du lægger noget også op der? Kun et spørgsmål :)

altså jeg vil godt se hvordan du fungere inde på serveren med fx de andre spillere :) og hvordan du reagere og behersker forskellige handlinger :)
Hilsen (Helper**)Mini_Ralle
 

Benj232

New Member
Member
Mini_Ralle sagde:
Kan du smide et link op her til din kanal bare så fx jeg kan holde mig opdaterede derpå hvis du lægger noget også op der? Kun et spørgsmål :)

altså jeg vil godt se hvordan du fungere inde på serveren med fx de andre spillere :) og hvordan du reagere og behersker forskellige handlinger :)
Hilsen (Helper**)Mini_Ralle
Har sendt en besked til dig med linket :)
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Defterdar og jeg er nået til enighed om, at vi vil se dig lidt mere online. Jeg selv synes blandt andet du har været meget stille, når jeg har set dig.
 

Benj232

New Member
Member
matt035343 sagde:
Defterdar og jeg er nået til enighed om, at vi vil se dig lidt mere online. Jeg selv synes blandt andet du har været meget stille, når jeg har set dig.

Helt i orden, jeg skriver ikke så meget med folk i chatten da jeg ikke rigtig kender nogen på serveren andre end dem i min faction.
 
Top