Afvist Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.

H3ct0r

New Member
Member
Navn: Hector
Ingame navn: H3ct0r_06
Alder: 14

Beskriv dig selv: Jeg er en meget glad person og bliver sjældent sur jeg elsker at hjælpe andre og spiller meget.

Hvor længe har du spillet på serveren: jeg har spillet i lidt over fem dagen tid (lagt ud over nogle uger)

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: Jeg kender ikke det store men de normale man bruger kender jeg og jeg kan godt kigge lidt på det hvis det skulle være

Har du været helper eller lignende på andre server: Nej desværre, jeg har gerne villet, men jeg syntes bare ikke rigtig at det har været gode nok servers (jeg kunne ikke så godt lide dem).

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): jeg har ret meget tid fordi som sagt tidligere spiller jeg meget så jeg vil nok sige omkring 21 timer

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: I mine øjne er det en person der hjælper hvis nogen der har brug for det og er bare sød og ikke bare bruger sin rank til alt mugligt mærkeligt.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer at jeg kommer til at hjælpe nogle folk og forhåbentlig gøre serveren bedre ved at finde hacks og andre ting

Har du Skype/Discord: Jeg har kun discord og er allerede på discord serveren
 
Status
Not open for further replies.
Top