HVORFOR ER JEG BANNET!

Status
Not open for further replies.

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Enderman du er bannet fordi du flyhacker/jumphacker lige foran mig 2-3 gange jeg ser det med egne øjne.. derfor for du permban.
Men eftersom SunDj50 logger på lige efter og spiller totalt ubevidst om det? derfor mener jeg det faktisk er ham der har været på din bruger igen.
Sun siger også at det er et bug der er i spillet men det ved jeg ikke er sandt? mit valg var permban og det gjorde jeg..

- Mini_Ralle
 

endermand123

New Member
Member
Kære Mini Ralle :D
Buggen sker nogle gange når man teleporter, da du som sagt siger jar har jump på jeg tpa'ede op til mit home. Vis du skal blive ved med at arbejde på bluecraft skulle du til at tænke dig om og kigge på hvad der sker og om buggen/bug teleporten virker eller ikke virker er da ikke mit problem?
 

endermand123

New Member
Member
Mini_Ralle sagde:
Enderman du er bannet fordi du flyhacker/jumphacker lige foran mig 2-3 gange jeg ser det med egne øjne.. derfor for du permban.
Men eftersom SunDj50 logger på lige efter og spiller totalt ubevidst om det? derfor mener jeg det faktisk er ham der har været på din bruger igen.
Sun siger også at det er et bug der er i spillet men det ved jeg ikke er sandt? mit valg var permban og det gjorde jeg..

- Mini_Ralle
Det for dårligt det der.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Misbrug af bugs er det samme som exploit, hvilket er lige så god en grund til ban, som alt andet.

Tror denne sag er lukket.
 
Status
Not open for further replies.
Top