Member+ Ansøging

coolfyr

New Member
Member
Navn: Andreas
Alder: 14
MC Navn: chr20022002
Member+: Hej Jeg vil gerne ansøge om Member+ Jeg vil gerne være member+ fordi fx sharn007 og FakebombersAli er member+ Og jeg vil gerne ind i freebuild og bygge slotte, Huse, Og Torne Mit torn skal være bygget ud af Stone Bricks
Og Glowstone og Redstone Uden på skal der være lidt glas og Nogen Døre der skal være 4 døre på alle sider Mit hus Skal være bygget ud af Obsidian og Glowstone Og en dør og 2 fakkler ved siden af døren Det bliver rigtigt Fedt Vis i vil accepter. Min ansøgning

Hvor meget jeg har været på serveren?: Tjaaa du er det vist lang tid siden jeg begyndte på serveren derfor. Jeg har været på serveren i 3-5 Måneder nu.

Om serveren: Serveren er rigtig Fed og Jeg får snart fraps så jeg kan filme og snakke når jeg Filmer På denne server
Jeg vil rigtig gerne have at denne server skal være Berømt Og have mange subs Fordi så vil jeg lave en youtube kanal
Der hedder: Bluecraft Serveren

Vi ses Håber du accepter
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
2 ting:
Dit forumbrugernavn stemmer ikke overens med dit Mnecraft-brugernavn, som der står i vores guidelines det skal.

Lad være med at love at serveren bliver populær fordi du opretter en YouTube kanal. Det gør den ikke. Ingen får mange subscribers uden at der bliver puttet interesse, arbejde og tid ind i projektet. Dermed får du ikke nogen subscribers af, at du "bare" opretter en kanal. Generelt set, dårligt indslag at medbringe.
(Og lad venligst være med at oprette ting og sager i vores navn. Herunder YouTube kanaler.)
 
Top