member+ ansøgning

Status
Not open for further replies.

vepa99

New Member
Member
Brugernavn: 300BadeBukser
Alder: 13.
Beskrivelse: jeg er god til fodbold og jeg går lidt til det og elsker denne sever jeg vil altså meget gerne bygge en pakour og en HungerGames og en farm med melon og svampe træer og måske gullerøder og jeg vil bygge en statue af nogen. Eller vis der skal bruge hjælp til det og elsker også minecraft. jeg bruger meget tid på at tænke på vad jeg skal lave i severen. Og jeg tænkte denne dag hey jeg vil lave en ansøgning om member+. Også havde jeg tænkt på at lede efter dia bag efter.
Hilsen 300badebukser/Benjamin. det er mit navn
 

vepa99

New Member
Member
den vil være meget stor og den sal igænnem nether og jungle og sandv verden og et hus og vand land og den skal være lidt nem til start også bliver den rigtig svær til sisdt og jeg vil måske lave lidt snyde huller :D
og den er lidt lille til start sån det ikke er for sværdt :)

Hilsen 300BadeBukser/Benjamin
 

010779

New Member
Member
Hey Benjamin/300badebukser.

Jeg kender dig Irl. men du er kun 9-10 år. Du må ikke lyve at du er 13 År. Hvis man lyver kan man blive Ban/Tempban. Jeg siger bare at du ikke er 13 År men du og Ashtonvinding går i det samme klasse men i går i 3 Klasse. :D Ashtonvinding er også 9 men bliver 10 I morgen. derfor kan i må i ikke accepter ham nu. kun når han har sagt at han er 9-10 År. Jeg kender ham Irl. han går i 3 klasse. Man kan se at han ikke er 13 År Han Skrev vad, sever, Gullerrøder, severen, det blå er han's stave fejl.

Kan i Afvist denne ansøgning?

Mvh: Samuel/010779 som spammede lidt. : :lol:
 

010779

New Member
Member
Hvorfor går du så i 3.klasse?
Fordi du er 10 År. Du går i min skole Jeg. hvis du er 13 så er du ikke i 3.Klasse!
du går ikke i 6 Klasse eller 7 klasse. Hvorfor er du i 3 Klasse? Fordi du er 10 År gammel og du har ikke lært hvordan man skriver Hvad Servern, gulerødder, sever. Jeg er sikker på at du ikke er 13.

Du skal skrive DIN alder men du er ikke 13 og du går i 3 Klasse så du er ikke 13 År.


MVH: Samuel Som er God til og spamme/010779
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Så vidt jeg har hørt, er 300badebukser venner med ashtonvinding, som er venner med dig? Siger det ikke at du også er 10?
 

010779

New Member
Member
De er 10 Men jeg er 11 Jeg går i 5 klasse men de to er kun 10 år Ashtonvinding er 10 fra I morgen Benjamin Og Ashtonvinding går i samme klasse. de to lyver lidt men det kan godt find på at lyve. Og Nej jeg er ikke 10 Men 10+1=11. :D


MVH: Spammer Lidt
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Godt så. Siden du påstår vi ikke skal stole på ham, da han kun er 10 år, så rammer du dig selv, da du er lige så gammel. Skal vi så heller ikke stole på dig? Så er der ingen at stole på i denne sag. Det er nogle vat-argumenter du har...
 
Status
Not open for further replies.
Top