Mere staff online !

Amokka

New Member
Member
Jeg tror det ville hjælpe serveren (og evt. donationer) meget hvis der var flere staff online, det sker alt for tit at der er folk der spammer, reklamerer og bruger klamme udtryk, uden der sker en skid !!

Min datter blev fornyligt spammet med om hun ville "have den i røven" og flere andre grimme ting. Hun er kun 9 år gammel, det hører ingen steder hjemme !!

Sker der ikke noget så flytter vi sandsynligt over på en anden server.
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Vi er fuldstændige enige, at vi har brug for flere online moderatorer og helpers. Dog har vi i øjeblikket meget begrænsede ressourcer at stille til rådighed. Jeg selv har travlt med min uddannelse og ejeren knokler på sit arbejde.

Vi kunne rekruttere flere folk til teamet, men vi synes desværre ikke at der er særlig mange kompetente ansøgninger i øjeblikket. Vi håndplukker vores staff, så derfor kan det ind i mellem være svært at finde folk vi mener er kompetente til opgaven.

Jeg håber du forstår.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Vi forstår din fustration, men vi kan ikke være til rådighed 24/7 - desværre.
Jeg ser skam de mails du sender mig og der er på sin vis også iorden. Jeg kan bare ikke altid gøre noget i det øjeblik du skriver. Derfor vil jeg råde dig til at benytte vores forum (læs, Rapportering) til at indbette når noget kammer over.

Selvfølgelig er det på ingen måde iorden at den datter, eller nogen andre, skal tiltales på ovenstående måde. Venligst indberet hvem der er tale om og der vil blive taget hånd om det.
Bare fordi vi ikke er til rådighed i det øjeblik tingene sker, betyder det ikke at vi vil gøre noget ved sagen.
 

Amokka

New Member
Member
Jeg mener hun sagde han hed boldsen. Vi fik ikke taget et screenshot desværre, men måske kan episoden findes i loggen, hvis i gemmer den.
 

Amokka

New Member
Member
Jeg har skam fuld forståelse for at i ikke kan være online 24/7/365. Jeg blev bare meget harm over episoden.
 

endermand123

New Member
Member
Amokka, forstår dig, men du skal være glad for du ikke var der for 6 måneder siden, der var altid mange helpers på men! du blev bannet for buck's du ikke kan gøre for, det var en hjælper der hed Mini_Ralle, jeg blev bannet for den buck jeg lavede som jeg ikke kan gøre for blev jeg bannet i 10 fucking år.
-Sry baneord Hilsen Endermand123 :)
 

Amokka

New Member
Member
Amokka, forstår dig, men du skal være glad for du ikke var der for 6 måneder siden, der var altid mange helpers på men! du blev bannet for buck's du ikke kan gøre for, det var en hjælper der hed Mini_Ralle, jeg blev bannet for den buck jeg lavede som jeg ikke kan gøre for blev jeg bannet i 10 fucking år.
-Sry baneord Hilsen Endermand123 :)
Jeg forstår ikke dit indlæg ?? Jeg er aldrig blevet i online spil, hverken minecraft eller andre spil !! Hvad mener du med "buck" ?
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Endermand123 du blev banned forgrund af din ven var på din bruger og indrømmede han flyhackede foran mig..
Banned dig i 10år fordi dengang ku jeg ikke /ban som er forevigt.. så valgte 10 det er næsten som perm.. fordi ingen venter 10år.. Det var ikke en bug da det blev sagt at det var hack..
 
Top