Sharn007 - Ansøgning om member+ - Take two

Sharn

New Member
Member
Navn: Lukas Christian D. Bakkemose
MC navn: Sharn007
Grundlag for member+: Jeg ansøger om member+ fordi at jeg elsker survival delen af serveren og det har og er meget sjovt at skulle spille på den måde. Men jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke savner at en gang imellem at kunne gå i creative og bygge noget stort og smart. Jeg kender personligt spilleren Sibirity og vi snakker meget sammen og elsker at bygge sammen og hvis jeg også blev member+ kunne vi sammen bygge noget vildt awesome inde på Bluecraft. Jeg kan lige fortælle lidt om hvad vi / jeg ville bygge. Jeg har bla. også haft meget erfaring med at bygge andre ting eftersom jeg har været Mod på Hazecraft i lang tid. Jeg har bygget spawns, Mobarena, Parkour baner og meget mere.
Alder: 14 år

Projekter:

Redstone:
Nu står der "Redstone" og det er fordi at jeg elsker at lege rundt med redstone og jeg er også ret god til det. Jeg ville gerne have muligheden for at lave store og kompliserede redstone maskiner. Og hvis jeg var member+ kunne jeg virkelig udvikle mine ideer til det fulde.

Templer:
Jeg elsker at lave bygninger inspireret af andre kulturer, fx kan jeg personligt godt lide den kinesiske kulturs bygningsværker fordi at den indenholder mange små og fine detaljer som jeg godt kan lide at lege rundt med indtil det bliver som jeg forstilelde mig det.

En smule omkring min bygningsstil: Jeg vil ikke sige at jeg er perfekt i hvad jeg bygger men jeg prøver at gøre det så stilfuldt som jeg kan. Jeg elsker at bygge og lege rundt med de forskellige blocks i minecraft. Jeg tror at hvis jeg bliver member+, så kan jeg virkelig bygge noget storslået og flot med masser af detaljer og kulturelle elementer.

P.S
Sibirity og jeg planlægger at bygge et kæmpe palads i ørkenstil. Det vil komme til at være kæmpe stort og med en masse detaljer som både Sibirity og jeg elsker at lege med. Vi vil gerne bygge det tæt ved den kirke han er begyndt på.

Hilsen Lukas / Sharn007
 

Sharn

New Member
Member
Det var noget vi snakkede om i MC chatten :) Han bad mig lave en ny og det gjorde jeg :D og slettede den gamle fordi at der vel ikke var grund til at den var der? Det er den samme ansøgning bare anderledes sat op :)
 
Top