SimKC's Awesome Helper Ansøgning. xD

SimKC

New Member
Member
Navn: Simon, hvis i har brug for mere information, så add min skype. SimonDaTroll

Minecraft brugernavn: SimKC

Alder: Jeg blev 16 den 12 januar og som i nok kan regne ud er jeg 97er. :)

Beskriv lidt om dig selv: Jeg er altid i super godt humør, og bruger det meste af min tid på minecraft, fordi det gør mig ekstra glad. :D Jeg synes selv jeg har gode erfaringer med at bygge i minecraft, selvom jeg jo nok ikke kommer til at bruge det nu hvor jeg ansøger som helper. Og så synes jeg også det ville være hyggeligt at joine jeres team, og lære jer bedre at kende. :)

Forklar os hvad du kan bidrage: Jeg har været admin på snart 15 servers, men jeg synes ikke jeg behøver at have perm til så mange commands, bare for at hjælpe lidt til på serveren. Jeg er god til at komme i god kontakt med folk, første gang jeg ser/møder dem. Jeg retter mig ALTID efter reglerne (Ikke på dinse måden) :D.
Jeg kan bare sige at de andre servers jeg har været på har været glade for mig. :)

Det var så lidt om mig selv. :)

PS: Jeg har også mange kontakter, som grafikere, recordere osv. og så starter jeg også selv på en mediegrafisk skole om 2 år. :D
 

SimKC

New Member
Member
matt035343 sagde:
Der er to ansøgninger fra dig i mappen "Helper ansøgniner"
Hov det må du undskylde. Jeg bruger forummet for første gang. :) Bare rolig, så ivrig er jeg heller ikke. :) Håber det er okay.
 

SimKC

New Member
Member
matt035343 sagde:
Der er to ansøgninger fra dig i mappen "Helper ansøgniner"
Ved godt i måske stadig diskuterer det, men hvis i ikke gør. Er jeg så Helper eller ej? Er nemlig lidt bange for i har glemt mig. xD
 
Top